МОДЕЛИРОВАНИЕ ПОВЕДЕНИЯ ФИРМЫ, ПРИМЕНЯЮЩЕЙ СТРАТЕГИЮ ДИФФЕРЕНЦИАЦИИ ПРОДУКЦИИ НА ДВУСТОРОННЕМ РЫНКЕ
https://doi.org/10.38050/01300105201913
Аннотация
Список литературы
1. Economides, Tag Network Neutrality on the Internet: A Two-sided Market Analysis // Information Economics and Policy. - 2012. - No. 24. - P. 91-104.
2. Global Top 100 Companies by market capitalization. URL: PWC: https://www. pwc.com/gx/en/audit-services/assets/pdf/global-top-100-companies-2017-final. pdf (дата обращения: 22.03.2018).
3. Hagui, Halaburda Information and Two-sided Platform Profits // Harvard Business School. - 2014. - Working Paper. - 12-045.
4. Nault, Wei Experience Information Goods: «Version-to-Upgrade» // Decision Support Systems. - 2013. - № 56. -P. 494-501.
5. Rochet, Tirole Platform Competition in Two-sided Markets // Journal of the European Economic Association. - 2003. - No. 1. - P. 990-1029.
Рецензия
Для цитирования:
Боровкова А.Е. МОДЕЛИРОВАНИЕ ПОВЕДЕНИЯ ФИРМЫ, ПРИМЕНЯЮЩЕЙ СТРАТЕГИЮ ДИФФЕРЕНЦИАЦИИ ПРОДУКЦИИ НА ДВУСТОРОННЕМ РЫНКЕ. Вестник Московского университета. Серия 6. Экономика. 2019;(1):50-70. https://doi.org/10.38050/01300105201913
For citation:
Borovkova A.E. PRODUCT DIFFERENTIATION IN TWO-SIDED MARKET: MODELLING CORPORATE BEHAVIOR. Moscow University Economics Bulletin. 2019;(1):50-70. (In Russ.) https://doi.org/10.38050/01300105201913